Groningen

Ballorig, een feest om te spelen!

Onbeperkt spelen bij Ballorig? 1

Onbeperkt spelen bij Ballorig?

Dat kan met het Jaarabonnement

Het Jaarabonnement 2

Het Jaarabonnement

Het hele jaar door spelen bij Ballorig

Spelen en ontdekken doe 3

Spelen en ontdekken doe

..je bij Ballorig

Jaarabonnement

Het Ballorig Groningen jaarabonnement is de ideale manier om voordelig te komen spelen in onze grote binnenspeeltuin. Voor slechts €96,- per jaar, kun je onbeperkt gebruik maken van al het leuks dat Ballorig te bieden heeft.

Ieder kind krijgt een persoonlijke pas waar alle gegevens en een foto op komen te staan. Je kunt het inschrijfformulier invullen bij de kassa van Ballorig Groningen. Vergeet niet een ID bewijs en bankpas mee te nemen ter controle van de gegevens.

Voor meer informatie mag je een e-mail sturen naar groningen@ballorig.nl of bellen met 0172-421273.

Veelgestelde vragen

Is de Ballorig jaarabonnement persoonsgebonden?
Ja, de Ballorig Jaarkaart is persoonsgebonden.

Kan ik met mijn jaarabonnement alle Ballorig vestigingen bezoeken?
Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt het jaarabonnement alleen gebruiken bij de vestiging waar deze is aangeschaft.

Wat kost een Ballorig jaarabonnement?
Een jaarabonnement kost € 96,00 per jaar. 

Kan ik als jaarabonnementshouder gebruik maken van acties m.b.t. de toegangsprijs?
Acties met betrekking tot de toegangsprijs zijn altijd uitgesloten voor jaarabonnementshouders, tenzij anders wordt aangegeven. Het jaarabonnement is immers al heel voordelig.

Kan ik een extra pas aanschaffen voor mijn kind?

Ja dat kan. Meld verlies, beschadiging of diefstal van het abonnementspasje altijd bij Ballorig om eventueel misbruik te voorkomen. Een nieuwe pas wordt dan opnieuw verstrekt tegen € 5,00 administratiekosten.

Kan ik zonder pas spelen bij Ballorig?
Dit is helaas niet mogelijk. De toegang tot Ballorig wordt alleen verschaft indien de abonnee de abonnementspas bij zich heeft.

Voor hoelang sluit ik de Ballorig Jaarabonnement af?
Voor elk nieuw abonnement geldt een verplichte afname van 12 maanden. Na deze 12 maanden ontvangt u een mail met daarin de mogelijkheid om uw jaarabonnement opnieuw een jaar af te sluiten.

Hoe kan ik mijn jaarbonnement beëindigen?
Je kunt het abonnement schriftelijk opzeggen. Stuur je opzegging naar Ballorig, naar het postadres van de vestiging waar het abonnement is afgesloten of per mail naar het emailadres van de vestiging. Hier vind je de adresgegevens van jouw Ballorig vestiging. 

Kan ik de Ballorig Jaarabonnement als cadeau geven?
Dat is een leuk idee en uiteraard is dit geen probleem! In onze vestiging reken je de jaarkaart af. De foto van het kindje, die de jaarkaart cadeau krijgt, wordt bij het eerste bezoek gemaakt.

Worden mijn gegevens verstrekt aan derden?
Nee. Geef een kopie van uw legitimatiebewijs (volwassene) en een kopie van de bankpas van de rekening waarvan geïncasseerd gaat worden. Persoonlijke gegevens worden niet verstrekt aan derde partijen. Er wordt een foto gemaakt van de abonnee die digitaal aan het desbetreffende abonnement wordt gekoppeld ter herkenning en controle.

Kan ik met een betaalachterstand komen spelen?
Nee. Zolang je betaling niet is verwerkt in onze administratie is het abonnement ongeldig.

Informatie voor jou als abonnementhouder

Het blijven spannende tijden met al de veranderende maatregelen. Wat treft ons en wat treft jullie? 

Gelukkig is er goed nieuws. We mogen open blijven om heerlijk te spelen! Er zijn ons echter wel een aantal aanvullende restricties opgelegd. 

Hierbij willen we je op de hoogte stellen van de nieuwe corona maatregelen die voor Ballorig gelden.

Vanaf zaterdag 20 november gelden deze nieuwe corona maatregelen in onze vestiging:

  • Bij onze entree is een coronatoegangsbewijs (QR code) vereist
  • Het dragen van een mondkapje is niet meer verplicht. 

Wil je meer weten over de spelregels in onze vestiging? Klik dan op de button.

 

Wat betekent dit voor jou als abonnementhouder?

Jij kan ten alle tijden blijven komen spelen met je kindje. Lekker uitrazen, springen, rennen en klimmen. 

Wij begrijpen dat het voor de ongevaccineerde abonnementhouders te veel moeite kost om voor elke keer spelen een QR code te regelen door een negatieve testuitslag. 

Om deze reden willen wij de ongevaccineerde abonnementhouders een compensatie bieden. Daarom kunnen abonnementhouders hun abonnement vanaf half november pauzeren. Wanneer het niet meer vereist is om een coronatoegangsbewijs te laten zien bij onze entree gaat het abonnement weer in. 

Je abonnement pauzeren kan door contact op te nemen met de vestiging waar je abonnement loopt. De vestiging heeft onderstaande informatie nodig dus houd dit gereed.

  • Naam kindje
  • Abonnementsnummer
Klik hier voor meer informatie
Top