Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Tot welke leeftijd moet er entree betaald worden?
    De regels rondom de leeftijdsgrens bij Ballorig variëren per vestiging. Kijk daarom bij de huisregels van jouw vestiging tot welke maximale leeftijd je entree moet betalen voor kinderen. Een Ballorig vestiging bij jou in de buurt vind je hier.
  • Is het toegestaan om zelf meegebracht eten en drinken te consumeren?
    Dat is niet toegestaan. Ballorig heeft een uitgebreide horeca met voldoende keuze voor iedereen.
  • Kan ik bij Ballorig gebruikmaken van een draadloos netwerk?
    Op dit moment wordt er gewerkt aan het draadloze netwerk. Zodra dit weer mogelijk is, zullen wij dit communiceren op de website.
  • Kan ik bij Ballorig met PIN betalen?
    Ja, je kunt met PIN betalen.
  • Mijn kind heeft een bepaalde voedselallergie, mag ik dan wel zelf eten meenemen?
    Voor de meeste voedselallergieën (bijv. gluten) hebben we alternatieven. Wij adviseren om ruim van tevoren even contact met ons op te nemen over de mogelijkheden. Meer over voeding bij Ballorig lees je hier.
  • Zijn er parkeergelegenheden aanwezig?
    Ja, bij elke vestiging is er parkeergelegenheid.
    Bij een aantal vestigingen is er betaald parkeren. Kijk hiervoor bij je favoriete vestiging bij de vestigingsinformatie pagina
  • Kan ik met cadeaukaarten betalen?
    Bij Ballorig kun je ook betalen met een VVV cadeaukaart.
    Kan ik korting krijgen?
    Lopende kortingen en acties worden altijd via onze website en Social Media vermeld. Houdt deze dan ook goed in de gaten.
  • Zijn huisdieren toegestaan?
    Nee, in Ballorig is het niet toegestaan om huisdieren mee te nemen.
  • Zijn sokken verplicht?
    Ja, wegens hygiëne is het verplicht om sokken te aller tijde aan te houden. 
  • Wij zijn na het spelen iets verloren, hoe kan ik het beste contact opnemen?
    Wanneer je iets bent vergeten of kwijt bent geraakt kun je altijd contact opnemen met de vestiging waar je geweest bent.
    Zie hier voor de contactgegevens per vestiging.

Arrangementen

  • Is er een speciaal tarief voor de allerkleinsten?
    Voor kinderen van 1 tot 4 jaar is er een peutertarief. Voor € 5,50 kun je op een doordeweekse ochtend komen spelen (m.u.v. vakanties en feestdagen).
  • Mag ik de 10-rittenkaart voor meerdere kinderen gebruiken?
    Ja, het is toegestaan de 10-rittenkaart te gebruiken als entreeticket voor meerdere kinderen tegelijk.
  • Is een 10-rittenkaart geldig in alle vestigingen?
    Een 10-rittenkaart is alleen geldig in de vestiging waar deze is aangeschaft.
  • Hoe lang is een 10-rittenkaart geldig?
    Een 10-rittenkaart is tot 1 jaar na aanschaf geldig.
  • Hebben jullie ook arrangementen voor grote groepen?
    Jazeker. Bij Ballorig kun je ook reserveren voor een schoolreisje, groepsarrangement of een peuteruitje.Voor meer informatie over onze arrangementen kun je hier terecht.

Abonnement

  • Kan ik met mijn abonnement alle Ballorig vestigingen bezoeken?
    Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt het abonnement alleen gebruiken bij de vestiging waar deze is aangeschaft.
  • Wat kost een Ballorig abonnement?
    Een abonnement kost € 120,00 per jaar.
    Er is ook een mogelijkheid om te kiezen voor een maandelijkse betaling van € 10,00 per maand, via automatische incasso.
    *De prijzen van een Ballorig jaarabonnement kunnen per vestiging verschillen. Je vindt de actuele prijzen en voorwaarden op de tarievenpagina van iedere vestiging.
  • Hoe kan ik mijn Ballorig jaarabonnement opzeggen?
    Je kunt het abonnement schriftelijk opzeggen. Stuur je opzegging per mail naar de vestiging waar het abonnement is afgesloten. Hier vind je de adresgegevens van jouw Ballorig vestiging. Na de eerste 12 maanden kan je maandelijks opzeggen.
  • Kan ik het hele jaar gebruik maken van mijn Ballorig Jaarabonnement?
    Met je abonnement kun je bijna het hele jaar spelen bij jouw favoriete Ballorig vestiging. Met uitzondering van Eerste Kerstdag, dan zijn we gesloten. Het kan ook voorkomen dat je favoriete vestiging een dag is afgehuurd. Ook dan zijn we helaas gesloten voor reguliere bezoekers en onze abonnementhouders. En natuurlijk kan het zijn dat wij door onvoorziene omstandigheden dicht moeten. Check daarom voor vertrek altijd even de openingstijden of dat er bijzonderheden zijn op de vestigingspagina van jouw favoriete Ballorig vestiging. 
  • Kan je als abonnementhouder korting krijgen bij een feestje?
    Voor de abonnementhouders is er een speciaal feesttarief: € 4,50 korting per abonnementhouder.
    Op de dag van het feestje kun je bij binnenkomst aangeven hoeveel kinderen er aanwezig zijn die een abonnement hebben. Dit bedrag wordt dan verrekend bij de kassa.
    *Dit tarief is ALLEEN GELDIG met een actieve Ballorig QR code voor de desbetreffende vestiging incl. een foto
  • Kan ik zonder QR code spelen bij Ballorig?
    Dit is helaas niet mogelijk. De toegang tot Ballorig wordt alleen verschaft indien de abonnee een geldig QR code bij zich heeft.Voor andere vragen over het abonnement kun je hier terecht.

Feestjes

  • Hoe kan ik een feestje reserveren?
    Dit kan online, via de webshop. Via deze pagina kies je je favoriete vestiging.
  • Ik heb gereserveerd voor een feestje, maar ik heb een afmelding gekregen. Moet ik alsnog betalen voor dat kindje?
    Na het plaatsen van je reservering doe je een aanbetaling. Je betaalt bij binnenkomst op de dag van je reservering, het restant van het bedrag. Als het vooraf blijkt dat er een kindje niet aanwezig is, dan wordt dit verrekend. Achteraf is dit helaas niet meer mogelijk.
  • Ik heb gereserveerd voor een feestje, maar ik wil nog iets wijzigen (iets toevoegen, datum/tijd wijzigen, etc.). Waar kan ik dit doorgeven?
    Voor wijzigingen betreft reserveringen adviseren we je contact op te nemen met de betreffende vestiging. Zie hier voor de contactgegevens per vestiging.
  • Ik wil mijn feestje annuleren, is dit mogelijk?
    Dit is zeker mogelijk. Neem hiervoor contact op met de vestiging waar je het feestje hebt gereserveerd. Zie hier voor de contactgegevens per vestiging.Voor meer informatie over onze kinderfeestjes kun je hier terecht.

Webshop

  • Ik kom niet meer in mijn account. Wat moet ik doen?
    Indien je je email-adres nog weet, kun je op “wachtwoord vergeten” klikken. Je kunt dan een nieuw wachtwoord instellen en daarmee in het vervolg inloggen. Indien je je email-adres niet meer weet, kun je een nieuw account aanmaken met een ander email-adres.
  • Ik heb een kortingscode, maar het lukt me niet om hem te gebruiken. Waar komt dat door?
    Voor het gebruiken van een kortingscode is het belangrijk dat je de kortingscode gebruikt voor het juiste entree ticket. Soms is een kortingscode alleen geldig op bijv. de entreeticket kind 1 – 12 jaar. De codes zijn hoofdletter-gevoelig en hebben altijd een verloopdatum. Na deze datum is de code niet meer te gebruiken.
    Heb je dit allemaal gecontroleerd, maar lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op door te mailen naar [email protected].
  • Welke betaalopties zijn er in de webshop?
    In de webshop kun je betalen via IDeal of met creditcard. Ben je woonachtig in België? Dan kun je betalen met Bancontact en creditcard en in Duitsland kun je betalen via GiroPay en creditcard. 
  • Het lukt mij niet om te betalen. Waar komt dat door?
    Controleer in je account of het land waarin je woonachtig bent klopt. De betaalopties die je te zien krijgt zijn op basis van het land dat geselecteerd is.
  • Ik ben de mail met mijn tickets kwijt. Wat nu?
    Geen probleem. Deze kun je altijd terugvinden wanneer je bent aangemeld in de webshop. Via mijn profiel kun je naar ‘aangekochte tickets’, hier staan alle tickets die je ooit hebt aangeschaft. 
  • Hoe weet ik hoeveel ritten er nog op mijn 10-rittenkaart staan?
    Als je bent ingelogd in de webshop kun je onder mijn profiel naar ‘aangekochte tickets’ gaan. Wanneer je de 10-rittenkaart selecteert kun je een overzicht zien met alle informatie over dit ticket en dus ook hoeveel ritten er nog open staan.

 

BelgiumGerman