Veelgestelde vragen

Tot welke leeftijd moet er entree betaald worden?
De regels rondom de leeftijdsgrens bij Ballorig variëren per vestiging. Kijk daarom bij de huisregels van jouw vestiging tot welke maximale leeftijd je entree moet betalen voor kinderen. Een Balllorig vestiging bij jou in de buurt vind je hier.

Is het toegestaan om zelf meegebracht eten en drinken te consumeren?
Dat is niet toegestaan. Ballorig heeft een uitgebreide horeca met voldoende keuze voor iedereen.

Mijn kind heeft een bepaalde voedselallergie, mag ik dan wel zelf eten meenemen?
Voor de meeste voedselallergieën (bijv. gluten) hebben we alternatieven. Wij adviseren om van ruim tevoren even contact met ons op te nemen over de mogelijkheden. Meer over voeding bij Ballorig lees je hier.

Is een 10-rittenkaart voor één kind geldig of mogen er bijvoorbeeld ook 10 kinderen in één keer mee naar binnen?
Het is toegestaan om met een 10-rittenkaart meerdere kinderen tegelijkertijd mee naar Ballorig te nemen.

Is een 10-rittenkaart geldig in alle vestigingen?
Een 10-rittenkaart is geldig in alle Ballorig vestigingen in Nederland.

Hoelang is een 10-rittenkaart geldig?
Een 10-rittenkaart is onbeperkt geldig.

Kan ik bij Ballorig met PIN betalen?
Ja, je kunt met PIN betalen, echter niet met de Chip-knip.

Kan ik bij Ballorig gebruik maken van een draadloos netwerk?
Bij Ballorig kun je gratis gebruik maken van ons draadloos netwerk voor laptop of mobiele telefoon.

Hoe kan ik mijn Ballorig jaarabonnement opzeggen?
U dient het abonnement schriftelijk op te zeggen. Neem contact op met de vestiging waarbij u het abonnement heeft gesloten. Vul het onderstaande contactformulier in om contact op te nemen met de desbtreffende vestiging om het Ballorig jaarabonnement op te zeggen.

Na de eerste 12 maanden kunt u maandelijks opzeggen. U zult hierbij ook de abonnementspas in moeten leveren, alvorens het abonnement definitief kan worden beëindigd. Opzeggen dient u minimaal 3 weken voor de volgende incassoronde (27e van de maand) te doen. Ook Ballorig kan onder dezelfde voorwaarden het abonnement beëindigen.

Vraag niet beantwoord?

 

Neem dan direct contact op via het onderstaande contactformulier en stel je vraag. 

 

Selecteer de vestiging
Jouw gegevens
  • *
  • ?
Hoe kunnen we je bereiken?
  • *
    ?
  • ?
  • *
    ?
Top