Zeven dagen per week speelplezier 1

Zeven dagen per week speelplezier

Elke dag binnenspelen doe je 2

Elke dag binnenspelen doe je

..bij Ballorig

Samen veilig spelen bij Ballorig

Ballorig volgt de ontwikkelingen vanuit het RIVM en de GGD op de voet en heeft belangrijke maatregelen getroffen zodat je veilig bij ons kunt blijven spelen. Op deze pagina vind je alles over wat dit voor onze gasten betekent. We kijken er naar uit om je weer te zien.

COVID-19 - UPDATE 15 oktober 2020

Op dinsdag 13 oktober zijn er door het kabinet nieuwe maatregelen afgekondigd om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Ballorig volgt te allen tijde de richtlijnen die zijn opgesteld door de overheid en past nieuw opgelegde regels direct toe. Samen zorgen we ervoor dat onze kinderen veilig kunnen blijven spelen. 

Voor onze gasten betekent dit samengevat het volgende:

  • Reserveren is verplicht in het kader van bron- en contactonderzoek 
  • De vestigingen werken met beperkte capaciteit
  • De dagen zijn verdeeld in nieuwe tijdsloten*
  • Bij binnenkomst wordt er een gezondheidscheck ingevuld conform richtlijnen RIVM
  • Bij binnenkomst wordt er een tafel toegewezen
  • Bij 1 kind maximaal 1 ouder
  • Geen ouders in de speeltoestellen
  • Tickets zijn tijdelijk alleen aan de kassa te koop*
  • Abonnementhouders kunnen 1x per week komen spelen.
  • Je wordt dringend verzocht om een mondkapje te dragen
  • Onze horeca is gesloten. Eigen eten & drinken meenemen is niet toegestaan. Er is take-away beschikbaar bij ingang/uitgang
  • Voor feestjes gelden eveneens aangepaste maatregelen

*Kijk voor actuele info over openingstijden, tijdsloten en ticketverkoop op de site van je favoriete vestiging

Alle maatregelen zijn ingevoerd met de beste intenties.

Samen veilig spelen

Dit zijn de nieuwe spelregels

  • Reserveren verplicht

    Reserveren verplicht

    Het is voor iedereen verplicht om vooraf te reserveren, ook als je bijvoorbeeld een jaarabonnement hebt. Op deze manier kan er bron- en contactonderzoek gedaan worden indien nodig. En zo voorkomen we dat het te druk wordt in onze vestiging. Reserveer snel want de capaciteit is beperkt. Openingstijden en prijzen kunnen per vestiging verschillen.

    Reserveer
  • Afstand houden

    Afstand houden

    Al onze vestigingen zijn ingericht (meubilair + looproutes) op waarborging van 1,5 meter, conform de richtlijnen van de overheid. In en om iedere vestiging zijn markeringen en posters aangebracht die ons helpen herinneren aan het houden van afstand. Ouders zijn niet toegestaan in de speeltoestellen (m.u.v. het babygedeelte, daar enkel toegestaan op de matten)

  • Instructies

    Instructies

    Volg de instructies en aanwijzingen van ons personeel op. Al onze maatregelen zijn conform het RIVM en de GGD. Ze zijn geïmplementeerd met de allerbeste intenties, namelijk: een veilig en schoon Ballorig voor alle kinderen. Kijk op de vestigingspagina voor de actuele openingstijden

    Alle vestigingen
  • Gezondheidscheck

    Gezondheidscheck

    Al onze gasten moeten conform de richtlijnen vanuit het RIVM bij binnenkomst een gezondheidscheck invullen. Als één van de vragen met ja beantwoord kan worden dan wordt de toegang helaas geweigerd.

  • Mondkapje

    Mondkapje

    In onze winkel, in ons horeca-gedeelte en bij het verplaatsen door onze vestiging word je dringend verzocht om een mondkapje te dragen.

  • Verkoudheidsklachten

    Verkoudheidsklachten

    Zowel voor onze gasten als voor ons personeel geldt: blijf thuis bij verkoudheidsklachten (zoals hoesten, niezen, verstopte neus of keelpijn) en/of koorts vanaf 38 graden Celcius.

Veelgestelde vragen

We kunnen het ons voorstellen dat je vragen hebt. Hieronder geven we antwoord op de meest gestelde vragen.

Welke maatregelen hebben jullie getroffen in verband met corona?

De veiligheid en gezondheid van onze gasten en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. Hieronder een overzicht van de belangrijkste maatregelen conform RIVM:

  • Reserveren is verplicht in het kader van bron- en contactonderzoek 
  • De vestigingen werken met beperkte capaciteit
  • De dagen zijn verdeeld in nieuwe tijdsloten*
  • Bij binnenkomst wordt er een gezondheidscheck ingevuld conform richtlijnen RIVM
  • Bij binnenkomst wordt er een tafel toegewezen
  • Bij 1 kind maximaal 1 ouder
  • Geen ouders in de speeltoestellen
  • Tickets zijn tijdelijk alleen aan de kassa te koop*
  • Abonnementhouders kunnen 1x per week komen spelen.
  • Je wordt vriendelijk verzocht een mondkapje te dragen
  • Voor feestjes gelden eveneens aangepaste maatregelen
  • Onze horeca is gesloten. Eigen eten & drinken meenemen is niet toegestaan. Er is take-away beschikbaar bij ingang/uitgang
  • Iedere vestiging is ingericht op waarborging van de 1,5 meter maatregel
  • In iedere vestiging zijn hygiëne-punten aanwezig met desinfectie pompen
  • De speeltoestellen, tafels en toiletten worden zeer regelmatig schoongemaakt
  • Iedere vestiging wordt vóór opening grondig gereinigd

Daarnaast gelden de algehele omgangsvormen m.b.t. het coronavirus:

  • Houd 1,5 meter afstand
  • Hoest / nies in je elleboog
  • Schud geen handen, geef geen highfives
  • Reinig je handen regelmatig
  • Blijf thuis bij ziekteverschijnselen

Ballorig volgt de ontwikkelingen vanuit het RIVM en de GGD op de voet en past haar beleid hier indien nodig direct op aan.

Hoe zorgen jullie ervoor dat de 1,5 meter maatregel wordt nageleefd?

We werken met een maximaal aantal gasten per vestiging om de 1,5 meter maatregel te kunnen naleven. Zo wordt het nooit te druk in ons speelparadijs en kunnen we voldoende afstand blijven houden. Al onze vestigingen zijn opnieuw ingericht (meubilair + looproutes) op waarborging van de 1,5 meter. In en om iedere vestiging zijn markeringen en posters aangebracht die ons helpen herinneren aan het houden van afstand. Daarnaast zijn ouders niet meer toegestaan op de speeltoestellen (m.u.v. het babygedeelte).

Hoe kan ik snel weer komen spelen?

Komen spelen gaat heel gemakkelijk:

1. Reserveer je tijdslot of aankomsttijd

Kies daarvoor een tijdslot / aankomsttijd in onze reserveringstool. Reserveren is voor iedereen verplicht.

2.  Koop een ticket in de vestiging

Het is tijdelijk alleen mogelijk om tickets aan de kassa te kopen

3. Kom lekker spelen

Kom op het tijdstip van je keuze naar de vestiging en laat je reservering  zien. Reinig je handen, vul de gezondheidscheck in, check onze spelregels en het speelplezier kan beginnen.

TIJDSLOT SPELEN

Waarom is het tijdslot-spelen ingevoerd?

We willen alle kinderen de kans geven om bij Ballorig te spelen met inachtneming van de 1,5 meter. Om er tegelijkertijd voor te zorgen dat het coronavirus zich niet verder verspreid is het belangrijk dat het niet te druk wordt in onze vestigingen. Door middel van tijdslot-spelen verspreiden we het aantal bezoekers over de dag.

Hoe werkt het tijdslot spelen precies?

Tijdslot-spelen werkt heel eenvoudig:

  1. Ga naar ons reserveringssysteem
  2. Kies het tijdslot / de aankomsttijd van je keuze
  3. Klik op de link in de bevestigingsmail om je reservering te voltooien (controleer ook je spambox)
  4. Koop een ticket in de vestiging
  5. Toon je reservering in de vestiging
  6. Vul de gezondheidscheck in
  7. En het speelplezier kan beginnen

Voltooi je je reservering niet binnen één uur? Dan wordt je reservering automatisch geannuleerd en komt het tijdslot vrij voor een andere gast.

Wat zijn de tijden van de tijdslots?

De tijden van de tijdslots kunnen per vestiging verschillen. Kijk op de website van jouw favoriete vestiging voor de actuele tijden.

Kan ik ook komen spelen zonder te reserveren?

Nee, dat is niet mogelijk. Online reserveren is essentieel om indien nodig bron- en contactonderzoek te doen. Dit is conform de richtlijnen van het RIVM. 

Ik heb een jaarabonnement. Moet ik nu ook een tijdslot reserveren?

Ja. Alleen op die manier kunnen we de hoeveelheid gasten in onze vestigingen controleren. We werken met beperkte capaciteit. Om iedereen de kans te geven om te komen spelen mogen abonnementhouders tijdelijk 1x per een reservering plaatsen.

Ik heb een 10-rittenkaart / Groupon / Social Deal / voucher e.a. Kan ik deze nog inwisselen?

Dit kan verschillen per vestiging. Neem contact op met je favoriete vestiging om je rittenkaart / tegoedbon te bespreken.

Als volwassene betaal ik bij jullie geen entree. Moet ik ook een tijdslot reserveren?

Ja, reserveren is voor iedereen verplicht.

Ik heb een tijdslot gereserveerd maar ik kan toch niet komen. Wat moet ik nu doen?

Wat jammer dat je niet kunt komen. Klik op de 'annuleren' link in je bevestigingsmail. Of neem telefonisch contact op met onze vestiging. Dan wordt je reservering uit het systeem gehaald en komt je plekje vrij voor iemand anders.

Het komt helaas erg vaak voor dat mensen die gereserveerd hebben niet op komen dagen. Dit betekent dat we eigenlijk nog plek hebben voor meer kindjes die zouden kunnen komen spelen. Omdat de reserveringen niet geannuleerd worden kunnen wij deze plekken niet vergeven wat natuurlijk super jammer is. Dus, heb je gereserveerd maar kan/wil je om welke reden dan ook niet meer komen, annuleer dan je reservering. Dit kan heel makkelijk via de bevestigingsmail of door ons even te bellen. Dan kunnen wij andere kinderen weer blij maken. 😻

Ik heb een tijdslot gereserveerd, maar ik wil iets later komen. Kan dat?

Ja, dat is geen probleem. Je mag komen wanneer je wilt, maar de eindtijd van je gereserveerde tijdslot blijft wel hetzelfde.

Ik heb een tijdslot gereserveerd maar ik ben te laat. Mag ik nu langer blijven?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Ons personeel heeft voldoende tijd nodig om de vestiging schoon te maken voor de volgende groep kinderen en ouders. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Ik kan toch niet komen spelen in het tijdslot dat ik heb gereserveerd. Kan ik met deze reservering in een ander tijdslot komen spelen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je kunt een nieuwe reservering plaatsen voor het tijdslot van je keuze en telefonisch contact opnemen met de vestiging om je oude reservering te laten annuleren.

Ik kom met meer volwassenen / kinderen spelen dan waarvoor ik gereserveerd heb. Kan ik mijn reservering nog wijzigen?

Je kunt in dit geval een extra reservering aanmaken voor de volwassenen / kinderen die ook komen spelen. Houd er rekening mee dat je in het geval van 1 kind met maximaal één volwassene kunt komen spelen. En per reservering kunnen er maximaal 2 volwassenen komen.

Ik heb een tijdslot gereserveerd op mijn naam, maar oma komt voor mij in de plaats. Kan dat?

Dat kan, zolang de hoeveelheid volwassenen en kinderen maar hetzelfde blijft. Stuur je gemaakte reservering door naar de andere volwassene, zodat hij / zij deze kan tonen en afrekenen bij het bezoek. De reservering mag zowel digitaal als geprint meegenomen worden.

Waarom betaal ik hetzelfde tarief, terwijl ik nu korter kan blijven spelen?

Onze tijdsloten zijn ingericht op de gemiddelde verblijfsduur van onze gasten. Daarnaast zal je meer ruimte hebben om te spelen door ons beleid m.b.t. de capaciteit van onze vestigingen. Maximaal speelplezier dus!

FEESTJES & ARRANGEMENTEN

Is het met het nieuwe beleid nog mogelijk om feestjes te reserveren?

Het is op dit moment enkel mogelijk om telefonisch een feestje te reserveren. De capaciteit is beperkt en er gelden per 15 oktober aanvullende maatregelen 

  • Feestjes kunnen tijdelijk alleen telefonisch worden gereserveerd
  • Feestjes kunnen alleen per tijdslot worden gereserveerd
  • Maximaal 2 volwassenen per feestje (m.u.v. Ballorig Amsterdam Arena, hier geldt max. 4 volwassenen)
  • Draag a.u.b. een mondkapje bij het verplaatsen door de vestiging
  • Houd 1,5 meter afstand van andere huishoudens
  • Geef wijzigingen in aantallen kindjes tijdig door (anders zijn wij genoodzaakt het oorspronkelijk gereserveerde aantal kinderen in rekening te brengen).
  • Onze horeca is gesloten
  • In verband met de gesloten horeca bieden we aangepaste feestjes aan. Neem contact op met je favoriete vestiging voor de mogelijkheden

Ik heb een tijd geleden al een feestje bij jullie gereserveerd. Gaat dit nu nog wel door?

Ja, gelukkig mogen we nog gewoon feestjes vieren! We hebben helaas wel onze horeca moeten sluiten. Had je een feestje gereserveerd met bijvoorbeeld frietjes, snacks of pannenkoeken dan wordt er telefonisch contact met je opgenomen om het feestje te wijzigen en de mogelijkheden en wensen met je te bespreken.

HORECA, PRODUCTEN & PRIJZEN

Is jullie horeca open?

Per 15 oktober 2020 is de horeca gelegenheid binnen Ballorig gesloten. Eigen eten/drinken meenemen is helaas niet toegestaan, dit is ons opgelegd door de overheid. Eet wat van tevoren of na het spelen. Flesjes water mag wel. Daarnaast is er takeaway beschikbaar bij ingang/uitgang. 

Ik heb alleen cash, kan ik hiermee betalen?

We verzoeken al onze gasten contactloos of met pin te betalen. Heb je enkel contant geld, dan vragen we je om dit op te kassa te leggen voor de medewerker. Zodat ook in dit geval contact zoveel mogelijk wordt vermeden.

Ik wil mijn eigen eten en drinken meenemen want dat lijkt mij veiliger. Mag dat?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. De horeca producten (take-away) die op dit moment nog beschikbaar is bij ingang/uitgang zijn voorverpakt.

ABONNEMENTEN & ZOMERPAS

Ik heb een jaarabonnement, hoe werkt dat nu?

Ook voor jaarabonnementhouders geldt dat online reserveren verplicht is. Onze capaciteit is beperkt, daarom geldt er voor abonnementhouders tijdelijk dat er maximaal 1x per week een reservering geplaatst kan worden.

Ik heb een jaarabonnement en heb niet gereserveerd. Mag ik toch naar binnen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

ONLINE TICKETS, ACTIES & TARIEVEN

Ik heb eerder een online ticket gekocht. Moet ik hiermee ook een tijdslot reserveren?

Ja, ook met in het verleden gekochte online tickets moet je een tijdslot reserveren. Dit is belangrijk omdat we zo in de gaten kunnen houden of het niet te druk wordt in onze vestiging. Daarnaast moet iedereen traceerbaar zijn.

Is het peutertarief doordeweeks nog geldig?

Nee, het peutertarief is tijdelijk niet meer geldig.

Ik heb een Groupon ticket kan ik deze nog gebruiken? 

Nee, het is tijdelijk niet mogelijk om Groupon tickets in te wisselen. De geldigheid van het ticket zal verlengd worden met de periode waarin er niet gespeeld kon worden.

SPAAR & SPEEL APP

Kan ik nog munten sparen / inwisselen

Nee. Het is op dit moment helaas niet mogelijk om munten te sparen of in te wisselen met de Spaar & Speel app. We doen dit om contact momenten en drukte bij de kassa te voorkomen.

HYGIËNE & VEILIGHEID

Hoe zorgen jullie dat er aan de hygiënevoorschriften wordt voldaan?

We hebben conform de adviezen van het RIVM en de GGD meerdere maatregelen getroffen in al onze vestigingen:

  • Schoonmaak protocol na ieder tijdslot
  • Handen desinfecteren verplicht bij entree
  • Diverse hygiëne punten met desinfectiemiddelen bij o.a. entree en toiletten
  • Geen fysiek contact met gasten
  • Duidelijke instructies m.b.t. hygiëne in onze vestigingen en online
  • Beleid m.b.t. het afwijzen van gasten en personeel met ziekteverschijnselen

Moet ik een mondkapje dragen als ik bij jullie kom spelen?

Er wordt zowel tijdens het verplaatsen door Ballorig als in de winkel/horeca dringend verzocht om een mondkapje te dragen.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur dan een email naar corona@ballorig.nl 

Top