Zeven dagen per week speelplezier 1

Zeven dagen per week speelplezier

Elke dag binnenspelen doe je 2

Elke dag binnenspelen doe je

..bij Ballorig

Ballorig is weer open!

We hebben jullie gemist! In de weken dat we dicht waren zijn al onze vestigingen van top tot teen schoongemaakt. Daarnaast hebben we conform het RIVM en de GGD belangrijke maatregelen getroffen zodat je weer veilig bij ons kunt komen spelen. We kijken er naar uit om je weer te zien.

Samen veilig spelen

Dit zijn de nieuwe spelregels

  • Online reserveren

    Online reserveren

    Om alles soepel te laten verlopen is het voor iedereen verplicht om vooraf te reserveren, zoals opgelegd door de overheid. Zo voorkomen we dat het te druk wordt in onze vestiging. Reserveer snel. Vol = vol. Openingstijden en prijzen kunnen per vestiging verschillen.

    Reserveer
  • Afstand houden

    Afstand houden

    Al onze vestigingen zijn opnieuw ingericht (meubilair + looproutes) op waarborging van 1,5 meter, conform de richtlijnen van de overheid. In en om iedere vestiging zijn markeringen en posters aangebracht die ons helpen herinneren aan het houden van afstand. Ouders zijn niet toegestaan in de speeltoestellen (m.u.v. het babygedeelte, daar enkel toegestaan op de matten)

  • Extra hygiëne

    Extra hygiëne

    Iedere vestiging wordt voor opening grondig gereinigd. Ook gedurende de dag worden speeltoestellen, tafels en toiletten zeer regelmatig schoongemaakt. In iedere vestiging hangen desinfectie punten.

  • Pinbetaling

    Pinbetaling

    We verzoeken al onze gasten om contactloos of met pin te betalen. Heb je enkel contant geld, leg dit dan op de kassa neer voor de medewerker. Zodat ook in dit geval contact zoveel mogelijk wordt vermeden.

  • Verkoudheidsklachten

    Verkoudheidsklachten

    Zowel voor onze gasten als ons personeel geldt: blijf thuis bij verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging vanaf 38 graden Celsius).

  • Instructies

    Instructies

    Volg de instructies en aanwijzingen van ons personeel op. Al onze maatregelen zijn conform het RIVM en de GGD. Ze zijn geïmplementeerd met de allerbeste intenties, namelijk: een veilig en schoon Ballorig voor alle kinderen. *LET OP: Bijna alle vestigingen zijn weer open. Kijk op de vestigingspagina voor de actuele openingstijden

    Alle vestigingen

Veelgestelde vragen

We kunnen het ons voorstellen dat je vragen hebt. Deze situatie is nieuw voor ons allemaal. Hieronder geven we antwoord op de meest gestelde vragen.

Welke maatregelen hebben jullie getroffen nu jullie weer open mogen?

De veiligheid en gezondheid van onze gasten en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. Hieronder een overzicht van de belangrijkste door ons getroffen maatregelen:

  • Iedere vestiging werkt met tijdslot-spelen en vooraf reserveren t.b.v. crowd control
  • Iedere vestiging is ingericht op waarborging van de 1,5 meter maatregel
  • In iedere vestiging zijn hygiëne-punten aanwezig met desinfectie pompen
  • Iedere vestiging is vóór opening grondig gereinigd. 
  • Ouders mogen niet meer in de speeltoestellen (m.u.v. het babygedeelte)
  • De speeltoestellen, tafels en toiletten worden zeer regelmatig schoongemaakt
  • De maatregelen worden herhaaldelijk gecommuniceerd in de vestiging (posters e.a.)
  • Gasten en personeel blijven thuis bij ziekteverschijnselen

Daarnaast gelden de algehele omgangsvormen m.b.t. het coronavirus:

  • Houd 1,5 meter afstand
  • Hoest / nies in je elleboog
  • Schud geen handen, geef geen highfives
  • Reinig je handen regelmatig
  • Blijf thuis bij ziekteverschijnselen

Ballorig volgt de ontwikkelingen vanuit het RIVM en de GGD op de voet en past haar beleid hier indien nodig direct op aan.

Hoe zorgen jullie ervoor dat de 1,5 meter maatregel wordt nageleefd?

We werken met een maximaal aantal gasten per vestiging om de 1,5 meter maatregel te kunnen naleven. Zo wordt het nooit te druk in ons speelparadijs en kunnen we voldoende afstand blijven houden. Al onze vestigingen zijn opnieuw ingericht (meubilair + looproutes) op waarborging van de 1,5 meter. In en om iedere vestiging zijn markeringen en posters aangebracht die ons helpen herinneren aan het houden van afstand. Daarnaast zijn ouders niet meer toegestaan op de speeltoestellen (m.u.v. het babygedeelte).

Hoe kan ik snel weer komen spelen?

Komen spelen gaat heel gemakkelijk:

1. Reserveer je tijdslot

Kies daarvoor een tijdslot in onze reserveringstool

LET OP: iedereen moet van tevoren reserveren. Ook wanneer je bijvoorbeeld een jaarabonnement, een 10-rittenkaart of een Groupon / Social deal ticket hebt

2.  Reken online af

Koop daarvoor een online ticket of geef in de reserveringstool aan dat je al een online ticket / jaarabonnement / rittenkaart / Groupon / Social Deal etc. hebt

3. Kom spelen

Kom op het tijdstip van je keuze naar de vestiging en laat je reservering + ticket zien. Reinig je handen, check onze spelregels en het speelplezier kan beginnen.

TIJDSLOT SPELEN

Waarom is het tijdslot-spelen ingevoerd?

We willen alle kinderen de kans geven om bij Ballorig te spelen met inachtneming van de 1,5 meter. Om er tegelijkertijd voor te zorgen dat het coronavirus zich niet verder verspreid is het belangrijk dat het niet te druk wordt in onze vestigingen. Door middel van tijdslot-spelen verspreiden we het aantal bezoekers over de dag.

Hoe werkt het tijdslot spelen precies?

Tijdslot-spelen werkt heel eenvoudig:

  1. Ga naar ons reserveringssysteem
  2. Kies het tijdslot van je keuze
  3. Klik op de link in de bevestigingsmail om je reservering te voltooien (controleer ook je spambox)
  4. Koop online je ticket (of selecteer je ticket: jaarabonnement / Groupon / etc)
  5. Toon je reservering + ticket in de vestiging
  6. En het speelplezier kan beginnen

Voltooi je je reservering niet binnen één uur? Dan wordt je reservering automatisch geannuleerd en komt het tijdslot vrij voor een andere gast.

Wat zijn de tijden van de tijdslots?

De tijden van de tijdslots kunnen per vestiging verschillen. Kijk op de website van jouw favoriete vestiging voor de actuele tijden.

Kan ik ook komen spelen zonder te reserveren?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Door vooraf online te reserveren voorkomen we dat er ophoping ontstaat bij onze kassa. Daarnaast is het zo dat wanneer één van onze gasten corona blijkt te hebben, iedereen traceerbaar moet zijn. Dit is een maatregel die is opgelegd door het RIVM en geldt o.a. ook voor restaurants en bioscopen. 

Ik heb een jaarabonnement. Moet ik nu ook een tijdslot reserveren?

Ja. Alleen op die manier kunnen we de hoeveelheid gasten in onze vestigingen controleren.

Ik heb een online ticket / 10-rittenkaart / Groupon / Social Deal / voucher e.a. Moet ik ook een tijdslot reserveren?

Ja, voor al onze gasten geldt dat er van tevoren gereserveerd moet worden. Dit is belangrijk omdat we zo in de gaten kunnen houden of het niet te druk wordt in onze vestiging. Daarnaast moet iedereen traceerbaar zijn in het geval van een eventuele corona-uitbraak. Dit is een door het RIVM opgelegde maatregel.

Als volwassene betaal ik bij jullie geen entree. Moet ik ook een tijdslot reserveren?

Ja. Op die manier kunnen we zien hoeveel mensen er in onze vestiging zijn op een bepaald moment. 

Ik heb een tijdslot gereserveerd maar ik kan toch niet komen. Wat moet ik nu doen?

Wat jammer dat je niet kunt komen. Neem telefonisch contact op met onze vestiging. Dan wordt je reservering uit het systeem gehaald en komt je plekje vrij voor anderen om te komen spelen.

Ik heb een tijdslot gereserveerd maar ik ben te laat. Mag ik nu langer blijven?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Ons personeel heeft voldoende tijd nodig om de vestiging schoon te maken voor de volgende groep kinderen en ouders. Alvast bedankt voor jullie begrip.

Ik kan toch niet komen spelen in het tijdslot dat ik heb gereserveerd. Kan ik met deze reservering in een ander tijdslot komen spelen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je kunt een nieuwe reservering plaatsen voor het tijdslot van je keuze en telefonisch contact opnemen met de vestiging om je oude reservering te laten annuleren.

Ik kom met meer volwassenen / kinderen spelen dan waarvoor ik gereserveerd heb. Kan ik mijn reservering nog wijzigen?

Je kunt in dit geval een extra reservering aanmaken voor de volwassenen / kinderen die ook komen spelen. Houd er rekening mee dat je met maximaal 2 volwassenen kunt komen per reservering.

Ik heb een tijdslot gereserveerd op mijn naam, maar oma komt voor mij in de plaats. Kan dat?

Dat kan, zolang de hoeveelheid volwassenen en kinderen maar hetzelfde blijft. Stuur je gemaakte reservering door naar de andere volwassene, zodat hij / zij deze kan tonen en afrekenen bij het bezoek. De reservering mag zowel digitaal als geprint meegenomen worden.

Waarom betaal ik hetzelfde tarief, terwijl ik nu korter kan blijven spelen?

Onze tijdslots zijn ingericht op de gemiddelde verblijfsduur van onze gasten. Daarnaast zal je meer ruimte hebben om te spelen door ons beleid m.b.t. de capaciteit van onze vestigingen. Maximaal speelplezier dus!

FEESTJES & ARRANGEMENTEN

Is het met het nieuwe beleid nog mogelijk om feestjes te reserveren?

Voor de meeste vestigingen is het gewoon mogelijk om een feestje te reserveren. Kijk op de site van jouw favoriete vestiging hoe je kunt reserveren. 

We hebben voor feestjes wel een aantal maatregelen getroffen (naast de al geldende maatregelen):

  • Per kinderfeestje zijn er maximaal 2 volwassenen welkom
  • Het kinderfeestje wordt vooraf (online) betaald. Hiermee voorkomen we wachtrijen

Ik heb een tijd geleden al een feestje bij jullie gereserveerd. Gaat dit nu nog wel door?

Jazeker! Heb je een reservering gemaakt waarbij het aantal volwassenen boven de 2 uit komt? Dan wordt er contact met je opgenomen

HORECA, PRODUCTEN & PRIJZEN

Is jullie horeca open?

Ja, onze horeca is gewoon open. We hanteren wel een aangepast menu, met een geselecteerd aantal (populaire) items die sneller en veiliger te maken zijn. We volgen hierin de richtlijnen van de Koninklijke Horeca.

Ik heb alleen cash, kan ik hiermee betalen?

We verzoeken al onze gasten contactloos of met pin te betalen. Heb je enkel contant geld, dan vragen we je om dit op te kassa te leggen voor de medewerker. Zodat ook in dit geval contact zoveel mogelijk wordt vermeden.

Ik wil mijn eigen eten en drinken meenemen want dat lijkt mij veiliger. Mag dat?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Al onze horeca producten worden hygiënisch en met de grootste zorg bereid. 

ABONNEMENTEN & ZOMERPAS

Ik heb een jaarabonnement en heb als gevolg van corona een periode geen gebruik kunnen maken van mijn abonnement.

De afgelopen maanden heb je helaas niet kunnen genieten van ons speelparadijs. We vinden dit, net als jij, erg jammer en verlengen daarom je abonnement kosteloos met 2 maanden. Betaal je middels automatisch incasso? Dan worden er 2 maanden geen kosten in rekening gebracht. Je hoeft hier verder niets voor te doen. We hopen je snel weer te zien in één van onze vestigingen.

Ik heb een jaarabonnement. Moet ik nu ook een tijdslot reserveren?

Ja. Alleen op die manier kunnen we de hoeveelheid gasten in onze vestigingen controleren. 

Ik heb een jaarabonnement en heb niet gereserveerd. Mag ik toch naar binnen?

Om de capaciteit in onze vestiging te beheersen moeten al onze gasten van tevoren reserveren. 

Gaan jullie de Zomerpas weer introduceren?

Jazeker! Je kunt 'm nu zelfs online kopen!

ONLINE TICKETS, ACTIES & TARIEVEN

Ik heb eerder een online ticket gekocht. Moet ik hiermee ook een tijdslot reserveren?

Ja, ook met in het verleden gekochte online tickets moet je een tijdslot reserveren. Dit is belangrijk omdat we zo in de gaten kunnen houden of het niet te druk wordt in onze vestiging. Daarnaast moet iedereen traceerbaar zijn.

Is het peutertarief doordeweeks nog geldig?

Nee, het peutertarief geldt niet meer. Voor alle tijdsloten geldt hetzelfde tarief. 

Ik heb een Groupon ticket kan ik deze nog gebruiken? 

Ja dat kan, Groupon tickets zijn bij Ballorig weer inwisselbaar vanaf 1 juli. Je moet wel van tevoren een tijdslot reserveren. 

SPAAR & SPEEL APP

Kan ik nog munten sparen / inwisselen

Nee. Het is op dit moment helaas niet mogelijk om munten te sparen of in te wisselen met de Spaar & Speel app. We doen dit om contact momenten en drukte bij de kassa te voorkomen.

HYGIËNE & VEILIGHEID

Hoe zorgen jullie dat er aan de hygiënevoorschriften wordt voldaan?

We hebben conform de adviezen van het RIVM en de GGD meerdere maatregelen getroffen in al onze vestigingen:

  • Schoonmaak protocol na ieder tijdslot
  • Handen desinfecteren verplicht bij entree
  • Diverse hygiëne punten met desinfectiemiddelen bij o.a. entree en toiletten
  • Geen fysiek contact met gasten
  • Duidelijke instructies m.b.t. hygiëne in onze vestigingen en online
  • Beleid m.b.t. het afwijzen van gasten en personeel met ziekteverschijnselen

Moet ik een mondkapje dragen als ik bij jullie kom spelen?

Nee. Wanneer er voldoende afstand wordt gehouden is het dragen van een mondkapje niet nodig. Het dragen van een mondkapje mag wel.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur dan een email naar corona@ballorig.nl 

Top