image description 1

Spaar je gek!

met de Ballorig Spaar & Speel App!

image description 2

Heb jij 'm al?

de Ballorig Spaar & Speel app! Download 'm nu

Veelgestelde vragen

-- ALGEMEEN --

  • Wat is het voordeel van de Spaar & Speel app?

De Spaar & Speel app kent alleen maar voordelen: Je spaart voor korting op top speelgoed, gratis entree en je bent als eerste op de hoogte van exclusieve (horeca) acties. 

-- HET GEBRUIK VAN DE APP --

TIP: Wil je optimaal gebruik maken van onze app? Zet dan je pushberichten aan. Op die manier ben je altijd als eerste op de hoogte van de tofste acties 

  • Hoe download ik de app?

Je downloadt onze app in 3 eenvoudige stappen:

  1. Ga naar de App store of Google Play Store
  2. Download de Ballorig Spaar & Speel app met één klik op de knop
  3. Open de app, vul je gegevens in en begin direct met sparen

Wil je de QR code gebruiken? Volg dan deze stappen:

  1. Scan de QR code (te vinden op het promotiemateriaal in de vestigingen)
  2. Download de Ballorig Spaar & Speel app met één klik op de knop
  3. Open de app, meld je aan en begin direct met sparen
  • Waar kan ik de app downloaden?

Je kunt de app downloaden met een een iOS of Android toestel, via de iOS App store of de Google Play Store. 

Je vindt de Spaar & Speel app als je zoekt op ‘Ballorig’ in jouw app store.

  • De app loopt vast. Wat moet ik doen?

Hieronder staan een aantal stappen die je kunt doorlopen om het probleem te verhelpen.

  1. Probeer de app helemaal af te sluiten en log opnieuw in.
  2. Controleer in de app-store of de app is bijgewerkt naar de laatste versie
  3. Als punt 1 en 2 niet werken: verwijder de app en installeer hem opnieuw

-- SPAREN --

  • Hoeveel Chat munten krijg ik bij mijn aankoop?

Bij besteding van iedere 5 euro ontvang je 10 Chat munten.

  • Voor welke cadeaus kan ik sparen?

Met de Spaar & Speel app spaar je onder andere voor korting op speelgoed van de merken VTech, Playmobil, Lego, Play Doh, Hotwheels en nog veel meer. Het aanbod wordt regelmatig verversd. Hou de app dus goed in de gaten.

  • Hoe worden de munten bijgeschreven in de app?

Zodra je een entreeticket of product koopt in één van onze vestigingen, dan worden de munten automatisch bijgeschreven door ons kassa-systeem op het moment dat de app gescand wordt. Heb je online een ticket gekocht? Dan worden de munten bijgeschreven op het moment dat je zowel het ticket als de app scant bij binnenkomst.

  • Hoe spaar ik munten als jaarabonnementhouder

Als jaarabonnementhouder krijg je in één keer een hoop munten bij het aanschaffen van het abonnement. Daarna profiteer je, net als iedereen, van de horeca-spaaracties. Betaal je het jaarabonnement in termijnen? Dan ontvang je alleen de munten over de eerste betaling, die je direct uitvoert. Je ontvangt dan dus 10 munten. 

  • Kan ik met meerdere gezinsleden één account gebruiken?

Dan kan! Je kunt als familie bijvoorbeeld allemaal de app op jullie telefoons hebben staan en sparen onder één en hetzelfde account. Zo spaar je dus nog sneller voor je doelen!

  • Ik had mijn telefoon (en dus de app) niet bij mij. Kan ik de munten op een later moment laten bijschrijven?

Vraag de medewerker om het bonnetje van je aankoop. Hiermee kan alleen op dezelfde dag én op vertoon van de originele bon de punten alsnog bij laten schrijven op je app.

  • Mijn punten worden niet bijgeschreven

Dat is vervelend. Vraag de medewerker om het bonnetje van je aankoop. Hiermee kan alleen op dezelfde dag én op vertoon van de originele bon de punten alsnog bij laten schrijven op je app.

-- REGELS GRATIS TICKETS --

Voor het verkrijgen en inwisselen van gratis tickets hanteren we een aantal regels:

  • Munten mogen maximaal één keer per maand ingewisseld worden voor een gratis entreekaart
  • Er mogen maximaal 2 gratis entreekaarten per spaarder per keer worden ingewisseld
  • Zowel de gespaarde munten als de entreekaarten zijn niet inwisselbaar voor geld
  • Het is niet toegestaan de entreekaarten door te verkopen aan derden.
  • De entreekaarten zijn persoonsgebonden
  • De ingewisselde munten kunnen niet gebruikt worden in combinatie met andere acties en kortingen, anders dan in de app vermeld

-- REGELS KINDERFEESTJES --

  • Hoeveel kinderfeestjes kan ik afnemen met de app?

Er mag per dag 1x een kinderfeestje ingewisseld worden

-- VAN BALLORIG CLUB NAAR SPAAR & SPEEL APP --

  • Ik was Ballorig Club lid. Wat gebeurt er met mijn horeca-spaarpunten?

De spaarmunten van onze Ballorig Club leden kunnen worden omgezet in Chat munten. Waarbij 1 horeca-spaarpunt gelijk staat aan 2 Chat munten. Scan bij de kassa in de vestiging het jaarabonnement en je app. De horecapunten worden dan automatisch overgezet naar de app.

  • Kan ik nog steeds sparen voor de Club Ballorig spaardoelen?

Dat kan. Vraag er naar bij de kassa.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een mailtje naar spaarenspeel@ballorig.nl

 

Top