Spaar je gek! 1

Spaar je gek!

met de Ballorig Spaar & Speel App!

Heb jij 'm al? 2

Heb jij 'm al?

de Ballorig Spaar & Speel app! Download 'm nu

Veelgestelde vragen

-- ALGEMEEN --

  • Wat is het voordeel van de Spaar & Speel app?

De Spaar & Speel app kent alleen maar voordelen: Je spaart voor korting op voordelige entree en je bent als eerste op de hoogte van exclusieve (horeca) acties. 

-- HET GEBRUIK VAN DE APP --

TIP: Wil je optimaal gebruik maken van onze app? Zet dan je pushberichten aan. Op die manier ben je altijd als eerste op de hoogte van de tofste acties.

  • Waar kan ik de app downloaden?

Je kunt de app downloaden met een een iOS of Android toestel, via de iOS App store of de Google Play Store. 

Je vindt de Spaar & Speel app als je zoekt op ‘Ballorig’ in jouw app store.

  • Hoe download ik de app?

Je download onze app in 3 eenvoudige stappen:

  1. Ga naar de App store of Google Play Store
  2. Download de Ballorig Spaar & Speel app met één klik op de knop
  3. Open de app, vul je gegevens in en begin direct met sparen

Wil je de QR code gebruiken? Volg dan deze stappen:

  1. Scan de QR code (te vinden op het promotiemateriaal in de vestigingen)
  2. Download de Ballorig Spaar & Speel app met één klik op de knop
  3. Open de app, meld je aan en begin direct met sparen
  • De app loopt vast. Wat moet ik doen?

Hieronder staan een aantal stappen die je kunt doorlopen om het probleem te verhelpen.

  1. Probeer de app helemaal af te sluiten en log opnieuw in.
  2. Controleer in de app-store of de app is bijgewerkt naar de laatste versie
  3. Als punt 1 en 2 niet werken: verwijder de app en installeer hem opnieuw
  • Ik kan niet inloggen. Hoe komt dit?
  1. Het is mogelijk dat het account is aangemaakt met een fout in het mailadres of met een foutief wachtwoord. 
  2. Probeer je wachtwoord te vervangen door te klikken op ‘wachtwoord vergeten’ en vul je mailadres in.
  3. Ontvang je geen mail? Dan kan je een mail sturen naar contact@ballorig.nl met het gebruikte mailadres & je probleem. We helpen je graag om te kijken of het mailadres correct is, mocht dit zo zijn dan helpen we je graag aan een ander wachtwoord. 
  • Ik krijg de melding dat mijn wachtwoord niet klopt. Wat kan ik doen? 
  1. Klik op wachtwoord vergeten en vul het mailadres in. 
  2. Ontvang je geen mail? Stuur een mail naar contact@ballorig.nl met het mailadres waarop je een account hebt en je probleem. We helpen je dan graag zodat je de app weer kan gebruiken. 
  • Ik wil een nieuw wachtwoord instellen maar ik ontvang geen mail. 

Stuur een mail naar contact@ballorig.nl met het mailadres waarop je een account hebt en je probleem. We helpen je graag zodat je weer kan sparen. 

  • Ik zie geen spaardoelen en acties in mijn app. Hoe kan dit?

Gebruik je een apparaat met iOS? Dan kan het dat je nog de oude app gebruikt. Ga naar de app store en download de huidige app (Ballorig Spaar en Speel app) https://apps.apple.com/nl/app/ballorig-spaar-en-speel-app/id1579313511. Je kan de andere app (Ballorig Spaar & Speel app) verwijderen. 

Gebruik je geen iOS? Stuur dan even een mail naar contact@ballorig.nl en dan helpen we je graag zodat je weer leuk kan komen sparen bij ons!

-- SPAREN --

  • Hoeveel Chat munten krijg ik bij mijn aankoop?

Bij besteding van iedere 5 euro (aan horeca-producten) ontvang je 10 Chat munten.

  • Ik ben komen spelen maar heb geen punten gekregen voor mijn entree.

Dit klopt. Vanaf 6 september 2021 zijn de punten alleen te sparen op de aanschaf van horeca producten. Je spaart dus geen munten meer na aanschaf van een entree ticket of abonnement.

  • Voor welke cadeaus kan ik sparen?

Met de Spaar & Speel app spaar je onder andere voor korting op entree, feestjes en lekkere horeca producten. Hou de app dus goed in de gaten.

  • Hoe worden de munten bijgeschreven in de app?

Zodra je gebruik maakt van een van de spaardoelen in een Ballorig vestigingen, dan worden de munten automatisch bijgeschreven door ons kassa-systeem op het moment dat jouw persoonlijke QR code in de app gescand wordt.

  • Hoe spaar ik munten als jaarabonnementhouder

Als jaarabonnementhouder kan je op dezelfde manier punten sparen: door het aanschaffen van horeca producten.

  • Kan ik met meerdere gezinsleden één account gebruiken?

Dat kan! Je kan als familie bijvoorbeeld allemaal de app op jullie telefoons hebben staan en sparen onder één en hetzelfde account. Zo spaar je dus nog sneller voor je doelen!

  • Ik had mijn telefoon (en dus de app) niet bij mij. Kan ik de munten op een later moment laten bijschrijven?

Vraag de medewerker om het bonnetje van je aankoop. Hiermee kan je - alleen op dezelfde dag én op vertoon van de originele bon - de punten alsnog bij laten schrijven op je app.

  • Mijn punten worden niet bijgeschreven

Dat is vervelend. Vraag de medewerker om het bonnetje van je aankoop. Hiermee kan alleen op dezelfde dag én op vertoon van de originele bon de punten alsnog bij laten schrijven op je app. Mocht dit niet werken? Mail dan naar contact@ballorig.nl met je probleem en we helpen je graag zodat jouw account het weer doet!

  • Hoe lang zijn mijn gespaarde munten inwisselbaar?
Eenmaal per jaar op 1 september, beginnende in 2022, komen je gespaarde munten automatisch te vervallen.

-- REGELS SPAARDOELEN --

Voor het inwisselen van de spaardoelen hanteren we een aantal regels. O.a. dat een spaardoel een maximaal aantal keer per dag kan worden ingewisseld. Verder zijn de acties niet met elkaar & andere kortingsacties te combineren. De geldende voorwaarden zijn altijd te lezen in de app bij het bekijken van de spaardoelen.

Let op: Ballorig Maastricht doet niet mee met de spaar en speel app.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een mailtje naar contact@ballorig.nl.

Top