Veenendaal

Vandaag geopend van 09:00 tot 18:00 uur

image description 1

Onbeperkt spelen bij Ballorig?

Dat kan met het Jaarabonnement

image description 2

Het Jaarabonnement

Het hele jaar door spelen bij Ballorig

image description 3

Spelen en ontdekken doe

..je bij Ballorig

Jaarabonnement

Het Ballorig Veenendaal jaarabonnement is de ideale manier om voordelig te komen spelen in onze grote binnenspeeltuin. Voor slechts €84,- per jaar, kun je onbeperkt gebruik maken van al het leuks dat Ballorig te bieden heeft.

Ieder kind krijgt een persoonlijke pas waar alle gegevens en een foto op komen te staan. Je kunt het inschrijfformulier invullen bij de kassa van Ballorig Veenendaal. Vergeet niet een ID bewijs en bankpas mee te nemen ter controle van de gegevens.

Voor meer informatie mag je een e-mail sturen naar veenendaal@ballorig.nl of bellen met 0318 - 501060.

Chat munten sparen

Heb je onze Spaar & Speel app al? Met deze app spaar je binnenkort voor gratis entree én voor korting op het leukste, hipste en nieuwste speelgoed. Bij besteding van iedere 5 euro ontvang je 10 Chat munten. Dat betekent dus dat je bij aanschaf van een jaarabonnement in 1x al 160 Chat munten krijgt op vertoon van onze app! Betaal je het jaarabonnement in termijnen? Dan ontvang je alleen de munten over de eerste betaling, die je direct uitvoert in de vestiging. Met de Spaar & Speel app spaar je ook munten in de horeca.  Download de gratis Spaar & Speel app, begin direct met sparen en blijf op de hoogte van exclusieve (horeca)acties.

Is het Ballorig jaarabonnement persoonsgebonden?
Ja, de Ballorig Jaarkaart is persoonsgebonden.

Kan ik met mijn jaarabonnement alle Ballorig vestigingen bezoeken?
Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt het jaarabonnement alleen gebruiken bij de vestiging waar deze is aangeschaft.

Wat kost een Ballorig jaarabonnement?
Een jaarabonnement kost € 84,00 per jaar. Enkele vestigingen bieden ook de mogelijkheid van een maandelijkse betaling van € 7,00 per maand, te betalingen via automatische incasso.

Kan ik als jaarabonnementshouder gebruik maken van acties m.b.t. de toegangsprijs?
Acties met betrekking tot de toegangsprijs zijn altijd uitgesloten voor jaarabonnementshouders, tenzij anders wordt aangegeven. Het jaarabonnement is immers al heel voordelig.

Kan ik een extra pas aanschaffen voor mijn kind?

Ja dat kan. Meld verlies, beschadiging of diefstal van het abonnementspasje altijd bij Ballorig om eventueel misbruik te voorkomen. Een nieuwe pas wordt dan opnieuw verstrekt tegen € 5,00 administratiekosten.

Kan ik zonder pas spelen bij Ballorig?
Dit is helaas niet mogelijk. De toegang tot Ballorig wordt alleen verschaft indien de abonnee de abonnementspas bij zich heeft.

Voor hoelang sluit ik de Ballorig Jaarabonnement af?
Voor elk nieuw abonnement geldt een verplichte afname van 12 maanden. Na deze 12 maanden ontvangt u een mail met daarin de mogelijkheid om uw jaarabonnement opnieuw een jaar af te sluiten.

Hoe kan ik mijn jaarbonnement beëindigen?
Je kunt het abonnement schriftelijk opzeggen. Stuur je opzegging naar Ballorig, naar het postadres van de vestiging waar het abonnement is afgesloten of per mail naar het emailadres van de vestiging. Hier vind je de adresgegevens van jouw Ballorig vestiging. 

Na de eerste 12 maanden kan je maandelijks opzeggen.

Kan ik de Ballorig Jaarabonnement als cadeau geven?
Dat is een leuk idee en uiteraard is dit geen probleem! In onze vestiging reken je de jaarkaart af. De foto van het kindje, die de jaarkaart cadeau krijgt, wordt bij het eerste bezoek gemaakt.

Worden mijn gegevens verstrekt aan derden?
Nee. Geef een kopie van uw legitimatiebewijs (volwassene) en een kopie van de bankpas van de rekening waarvan geïncasseerd gaat worden. Persoonlijke gegevens worden niet verstrekt aan derde partijen. Er wordt een foto gemaakt van de abonnee die digitaal aan het desbetreffende abonnement wordt gekoppeld ter herkenning en controle.

Kan ik met een betaalachterstand komen spelen?
Nee. Zolang je betaling niet is verwerkt in onze administratie is het abonnement ongeldig.

Top